مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-18سياسي

امام جمعه ابرکوه: تصمیمات نادرست دیروز بسترساز نارضایتی های امروز شد


امام جمعه ابرکوه با بیان این که بی تردید امروز کشور دچار بحران اقتصادی مزمن است، گفت: دولتمردان و مسئولین بی کفایت و سیاست گذاران مغرض یا بی تجربه و بی سواد دیروز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: بی تردید کشور دچار بحران اقتصادی مزمن است.

فقر و تنگدستی، گرانی بی حدوحصر، مشکلات پیچیده اجتماعی، مشکلات پیدا و پنهان خانوادگی که نتیجه فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه است، زمینه های اعتراض را فراهم کرده است.

وی افزود: کیست که نداند زمینه ساز اعتراض امروز، دولتمردان و مسئولین بی کفایت و سیاست گذاران مغرض یا بی تجربه و بی سواد دیروز بودند که بار خود را بستند و رفتند و نگاهی هم به پشت سر نمی کنند.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: ایجاد جو ارعاب و اغتشاش که هدف اولیه آن ناامن کردن کشور و هدف نهایی اش تجزیه کشور است، همچنان در بعضی شهرها جریان یافته و مردم بی گناه را در معابر و خیابان همچون ایذه و اصفهان هدف ترور کور خود قرار می دهند.

این اقدامات ایذایی نه اعتراض است و نه انتقاد، ریخته شدن خون انسان های بی گناه است که سرانجام دامن این جنایتکاران را خواهد گرفت.

حسینی افزود: امروز ایران اسلامی و قاطبه ملت خصوصاً نیروهای مدعی انقلابی گری، ولایی و خواص به پیشگاه خدای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: تصمیمات نادرست دیروز بسترساز نارضایتی های امروز شد

امام جمعه ابرکوه: تصمیمات نادرست دیروز بسترساز نارضایتی های امروز شد