مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-18سياسي

امام جمعه موقت همدان: قوه قضاییه هر چه زودتر افراد مستحق اعدام را اعدام کند


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بیان عقیده آزاد بوده اما برهم زدن امنیت عمومی آزاد نیست، گفت: از قوه قضاییه خواهش می کنیم افرادی که استحقاق اعدام را دارند هر چه زودتر اعدام شوند چراکه مردم منتظر انجام این کار هستند.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بیان عقیده آزاد بوده اما برهم زدن امنیت عمومی آزاد نیست، گفت: از قوه قضاییه خواهش می کنیم افرادی که استحقاق اعدام را دارند هر چه زودتر اعدام شوند چراکه مردم منتظر انجام این کار هستند.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه 27 آبان ماه شهر همدان، ضمن دعوت به تقوا با بیان اینکه تقوای الهی کلید باز کردن مشکلات و ذخیره معاد متقین بوده و بهترین توشه برای آخرت تقوای الهی در ابعاد شخصی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، فضای حقیقی و مجازی است، اظهار کرد: کسی که به این موضوع معتقد است که هر خوبی و بدی جوابی دارد، حاضر نمی شود بدون تحقیق پیامی را بنویسد، منتشر کند، بخواند یا آن را برای دیگران بیان کند که انجام این کارها بدون تحقیق پیامدهایی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به تهاجم های اخیر نسبت به مسئله حجاب و کشیدن چادر خواهران از گوشه و کنار شنیده می شود و این جسارت به نهاد و آیات قرانی درباره حجاب است، افزود: از برادران نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت همدان: قوه قضاییه هر چه زودتر افراد مستحق اعدام را اعدام کند

امام جمعه موقت همدان: قوه قضاییه هر چه زودتر افراد مستحق اعدام را اعدام کند