مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-18سياسي

سردمداران فتنه 88 کشور را به این روز انداخته اند


سردمداران فتنه 88 که کشور را به این روز انداخته و به دشمن سیگنال داده اند، نه تنها این حوادث اخیر را محکوم نمی کنند بلکه نام آن را جنبش مردمی نامیده اند.

- تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: سردمداران فتنه 88 که کشور را به این روز انداخته و به دشمن سیگنال داده اند، نه تنها این حوادث اخیر را محکوم نمی کنند بلکه نام آن را جنبش مردمی نامیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: دشمن به دنبال تجزیه کشور است، می خواهد ایران را سوریه کند، آقایان، دشمن به شما هم رحم نمی کند به شماهایی که 30 سال در قدرت بودید و همه مشکلات موجود حاصل کارهای شما در مسند قدرت است.

وی خطاب به خواص جامعه افزود: ساکن نشینید، موضع بگیرید، خودتان را نشان دهید، از چه واهمه دارید و در عالم خود چه خیال می کنید؟ مسئولان فرهنگی، جوانان و نوجوانان اکنون بهترین مسئولیت شما جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال کشته سازی است، در خود تبریز دو نفر فوت شده است، خانواده های آنها هم مشخص است، اما دشمن ادعا می کند که نظام آنها را کشته است.

حجت الاسلام عالی با اشاره به فراخوان اعتصاب سه روزه دشمن گفت: دشمن سه روز فراخوان اعتصاب داد، کاسبان را با ارعاب مجبور کرد تا مغازه خود را ببندند، این اعتصاب سراسری شد؟ دشمن با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردمداران فتنه 88 کشور را به این روز انداخته اند

سردمداران فتنه 88 کشور را به این روز انداخته اند