مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-18سياسي

مردم انقلابی ایران هرگز نظام و انقلاب را رها نمی کنند


ما در همه صحنه ها اتحاد و همدلی مردم ایران را دیده ایم، مردم امام حسینی ایران این نظام و انقلاب را رها نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه های نماز جمعه فریدن با اشاره به 25 آبان روز ایثار و شهادت اظهار کرد: این انقلاب و نظام بر خون شهدا و انسان هایی که در راه وطن از جان خود گذشتند مستقر شده است.

سیاوشی افزود: این روزها که دخالت دشمنان را در کشورمان می بینیم حرکت شوم دشمن باید اتفاق بیفتد تا خیلی چیزها هم برای مردم ثابت شود و هم برای دشمن روشن شود؛ دشمن برای اینکه به کشور ما سلطه پیدا کند مردم را به جان هم انداخته است تا بتواند سرمایه های جهان اسلام را به غارت ببرد.

امام جمعه شهرستان فریدن با اشاره به قدرت علمی و هسته ای ایران اظهار کرد: دشمن نمی تواند پیشرفت ایران را ببیند و هر روز مانعی در این راه می تراشد اما ایران اسلامی با حمایت رهبر انقلاب راه خود را ادامه می دهد و هرگز مسیر را عوض نمی کند و کوتاه نمی آید.

سیاوشی افزود: امروز ایران اسلامی به اوج عزت و قدرت خود رسیده است و موشکی اختراع کرده که در عرض هفت دقیقه، نه تنها یک نقطه بلکه تمام پایگاه های دشمن را در سراسر دنیا نابود کند و اگر دشمن کوچک ترین حرکتی حتی در نقطه صفر مرزی بخواهد انجام دهد او را نابود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم انقلابی ایران هرگز نظام و انقلاب را رها نمی کنند

مردم انقلابی ایران هرگز نظام و انقلاب را رها نمی کنند