مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:362022-11-18سياسي

امام جمعه شهر چمران: جوانان فریب جوسازی دروغین دشمن را نخورند


جوانان عزیز و فرهیخته هوشیار باشند و فریب جوسازی دروغین را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت الاسلام جاسم عبادی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران اظهار کرد: حمله خبیثانه و ناجوانمردانه توسط اغتشاشگران داعشی صفت در شهرستان ایذه و اصفهان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان و حافظان امنیت شده موجب غم و اندوه فراوان شد.

وی افزود: این حادثه تلخ را محضر حضرت بقیهالله(عج)، مقام معظم رهبری و به ویژه مردم شریف ایذه  تسلیت عرض کرده و از دستگاه قضایی و امنیتی انتظار داریم با عوامل این جنایت وحشیانه به شدت برخورد کنند، تا درس عبرتی برای همه اغتشاشگران شود چرا که تسامح و تساهل با این افراد به هیچ وجه قابل قبول نیست و باعث گستاخی بیشتر آنان می شود.

امام جمعه شهر شهید چمران خاطرنشان کرد: این فتنه ای که توسط دشمنان انقلاب اسلامی طراحی شده و توسط عوامل مزدور فریب خورده داخلی پیاده می شود و رسانه های دروغ پرداز معاند نظام اسلامی بر آتش افروزی آن می دمند، نیاز به روشنگری دارد، نیاز به تبیین دارد، باید جوانان را نسبت به نقشه های شوم دشمن آگاه سازی کرد.

عبادی ادامه داد: امروز همه اقشار مردم به ویژه خواص جامعه نسبت به نظام اسلامی باید احساس مسئولیت و نقش ایفا کنند، اگر این مهم صورت بگیرد شکست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر چمران: جوانان فریب جوسازی دروغین دشمن را نخورند

امام جمعه شهر چمران: جوانان فریب جوسازی دروغین دشمن را نخورند