مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-18سياسي

خواب آشفته آمریکا برای سوریه سازی ایران تعبیر نمی شود


امام جمعه دماوند با بیان اینکه سوریه سازی ایران خواب آشفته آمریکا و اسراییل است، اما تعبیر ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ استقلال راهبردی خود باید بین نگاه به شرق و غرب توازن ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در محل مسجد جامع این شهر اظهار کرد: دشمنان ملت ایران به خاطر عصبانیت از مقاومت مثال زدنی این مردم غیور به جنگ ترکیبی روی آورده اند.

وی افزود: در جنگ ترکیبی دشمن هم فشار اقتصادی وارد کرده و هم تحریم می کند و هم در فضای مجازی به جنگ روانی و اطلاعاتی می پردازد و هم نیروهای آموزش دیده خود را برای تخریب و ایجاد ناامنی استفاده می کند؛ ایجاد جنگ های نامنظم و چریکی داخلی، به خشونت کشاندن اعتراضات که با موج سواری روی نارضایتی های داخلی شروع می شود، از برنامه های نظام سلطه و استکبار جهانی در کشورهای هدف است.

هدف آمریکا باز کردن پای تروریست ها به داخل ایران است امام جمعه دماوند گفت: هجوم فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و شبه نظامی، نبرد مجازی و اطلاعاتی و استفاده از تمام توان علیه کشور هدف در دستور کار کشورهای حمله کننده در جنگ ترکیبی و هیبریدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب آشفته آمریکا برای سوریه سازی ایران تعبیر نمی شود

خواب آشفته آمریکا برای سوریه سازی ایران تعبیر نمی شود