مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-18سياسي

امام جمعه زرین دشت: کاسبان و بازاریان زرین دشت فریب توطئه های دشمن را نخورند


امام جمعه زرین دشت خواستار هوشیاری مردم این شهرستان در توطئه های اخیر شد و بیان کرد که بازاریان و مردم شهرستان زرین دشت فریب توطئه دشمن را نخورند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان زرین دشت، ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در شهرستان ایذه و اصفهان تاکید کرد:   ما از  شهادت  هراسی نداریم، چون می دانیم که شهادت یک هدیه الهی است که فقط شامل حال افرادی می شود که لیاقت دارند.

   وی با بیان اینکه ترور کار همیشگی منافقین و دشمنان این انقلاب بوده و هست، اظهار داشت: از زمانی که انقلاب ما به پیروزی رسید تا الان که بیش از 40 سال از این انقلاب می گذرد، تمام تلاش دشمنان این بوده که انقلاب ما و نظام را از بین ببرند.

خطیب جمعه زرین دشت افزود: تاکتیک دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی با شگردهای متفاوت در قالب تحریم های اقتصادی، عملیات های جاسوسی، جنگ های  نامنظم و چریکی، حمایت از مخالفین برای سرکوبی این نظام، جنگ ترکیبی و شناختی، همواره در حال انجام است.

  حجت الاسلام دروندپور خواستار هوشیاری مردم این شهرستان در توطئه های اخیر شد و بیان داشت:  بنده به کاسبان  و بازاریان عزیز و مردم فهیم شهرستان زرین دشت عرض می کنم که هوشیار باشید، فریب توطئه دشمن را نخورید، زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زرین دشت: کاسبان و بازاریان زرین دشت فریب توطئه های دشمن را نخورند

امام جمعه زرین دشت: کاسبان و بازاریان زرین دشت فریب توطئه های دشمن را نخورند