مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-18سياسي

اعتراض ها و آشوب های اخیر ناشی از نخواندن کتاب و ندانستن تاریخ است


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: ناآرامی ها، اعتراض ها و آشوب هایی که موجب شده جوانان هیجان گونه به خیابان ها بیایند و دانشگاه ها به آشوب کشیده شود به دلیل ناآگاهی، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: ناآرامی ها، اعتراض ها و آشوب هایی که موجب شده جوانان هیجان گونه به خیابان ها بیایند و دانشگاه ها به آشوب کشیده شود به دلیل ناآگاهی، نخواندن کتاب و ندانستن تاریخ است.

علی اکبر سبزیان روز جمعه 27 آبانماه بعد از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران کاشمر با بیان اینکه کتاب یک کالای فرهنگی و عنصر تأثیرگذار در زندگی انسان است، خاطرنشان کرد: اسلام ضمن توصیه و تأکید بر کتاب به کتاب خوانی هم اهمیت می دهد.

وی اظهار کرد: در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب هم کتاب و کتاب خوانی از جایگاه و نقش پررنگی برخوردار است، در بیانات و فرمایشات ایشان بارها بر موضوع کتاب خوانی تأکید شده و فرموده اند اسلام پرچم دار کتاب خوانی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خانواده های ایرانی باید کتاب خوان باشند و همه باید قبل از خواب مقید به کتاب خوانی باشیم، گفت: جامعه اسلامی به خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز بیشتر به کتاب و کتاب خوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ها و آشوب های اخیر ناشی از نخواندن کتاب و ندانستن تاریخ است

اعتراض ها و آشوب های اخیر ناشی از نخواندن کتاب و ندانستن تاریخ است