مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-18اقتصادي

مصر از جام جهانی فوتبال قطربرای افزایش درآمد گردشگری بهره می برد


وزارت گردشگری مصر به منظور جذب گردشگر از میان هواداران جام جهانی فوتبال در قطر و افزایش درآمد ارزی خود در شرایط بحران زده اقتصادی، ابتکار به خرج داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المال ، وزارت گردشگری و آثار باستانی مصر در تلاش است تا از برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر که برای اولین بار از زمان آغاز این مسابقات در سال 1930 میلادی به میزبانی خاورمیانه برگزار می شود، بهره مند شود.

دولت مصر پیش از این اعلام کرده بود که برای افزایش درآمدهای ارزی خود برنامه ای برای رساندن درآمد گردشگری به 30 میلیارد دلار ظرف 3 سال آینده در دست دارد.

وزارت گردشگری مصر، جام جهانی را که از 20 نوامبر تا 18 دسامبر(29 آبان ماه تا 27 آذر ماه 1401) برگزار می شود، فرصتی برای به حداکثر رساندن مزایای گردشگری کشورش می داند.

از همین رو  برای جذب هواداران شرکت کننده در مسابقات، کارتی با نام کارت هوادار هیا صادر کرده و به علاقه مندان برای بازدید از اماکن گردشگری مصر تقدیم می کند.

مصطفی وزیر دبیر کل شورای آثار باستانی مصر می گوید که 50 درصد تخفیف بازدید از اماکن گردشگری به دارندگان کارت هوادار هیا اعطا خواهد شد و در واقع به هواداران خارجی مسابقات جام جهانی در حین برگزاری این مسابقات و پس از آن برای بازدید از آثار باستانی و موزه های وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر از جام جهانی فوتبال قطربرای افزایش درآمد گردشگری بهره می برد

مصر از جام جهانی فوتبال قطربرای افزایش درآمد گردشگری بهره می برد