مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-18اقتصادي

10 راه کم هزینه برای پیشگیری از هزینه هنگفت


در شرایطی که قیمت یخچال و فریزر در بازار بالاست، هوای یخچال خانه را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: علی الله سلیمی در شرایطی که قیمت لوازم برقی خانگی در بازار به شکل سرسام آوری بالا رفته و تعویض یا خرید لوازم خانگی برقی جدید برای همه خانواده ها به راحتی امکان پذیر نیست، اگر یکی از وسایل برقی خانه خراب شود، تنظیم دخل و خرج خانواده به این راحتی نیست که قبلاً فکرش را می کردیم.

از جمله وسایل برقی خانگی گرانقیمت در آشپزخانه هر خانه، یخچال و فریزر است که اگر به هر دلیلی خراب شود، تعمیر یا جایگزینی آن هزینه های جاری خانواده را به شدت بالا خواهد برد.

به بیان دیگر، یخچال یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی موجود در آشپزخانه محسوب می شود که از قیمت بالایی برخوردار است و هرگونه خرابی در قطعات این دستگاه ممکن است هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

به همین خاطر برای کاهش هزینه های تعمیرات و چگونگی نگهداری از یخچال و فریزر برای افزایش طول عمر آن، می شود مواردی را که به مراقبت از یخچال کمک می کند به خاطر سپرد و به موقع انجام داد.

1- نوسانات جریان برق همیشه در کمین وسایل برقی خانگی است که اگر حواس مان نباشد می تواند غافلگیرمان کند و حسابی خرج روی دست مان بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 راه کم هزینه برای پیشگیری از هزینه هنگفت

10 راه کم هزینه برای پیشگیری از هزینه هنگفت