مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 23:062022-11-18بين الملل

بحران بی سابقه در توییتر؛ آیا شرکت ایلان ماسک در آستانه ورشکستگی است؟


بحران بی سابقه در توییتر؛ آیا شرکت ایلان ماسک در آستانه ورشکستگی است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعطیل شدن دفاتر توییتر و بحران هایی که بعد از آمدن ایلان ماسک این شرکت را فراگرفته موجب شده عده ای درباره احتمال از کار افتادن توییتر یا ورشکستگی آن هشدار دهند.

روزنامه گاردین در مطلبی در همین ارتباط به بررسی احتمال ورشکستگی توییتر پرداخته و نوشته برخی از کارکنان سابق این پلتفورم معتقدند که مشکلات پیش روی این شرکت در واقع مشکلات موجودیتی هستند.

از زمانی که مدیرعامل تسلا ریاست توییتر را در ماه گذشته در دست گرفت این شرکت با اخراج های گسترده کارکنان، بایکوت شرکت های تبلیغی، هشدارهای ورشکستگی مواجه شده و اکنون هم گزارش هایی از استعفای جمعی کارکنان باقیمانده آن منتشر شده است.

چند نفر از کارکنان توییتر را ترک کرده اند؟ ایلان ماسک در نخستین هفته حضورش نیمی از 7500 نیروی کار توییتر را اخراج کرد تا کارکنان باقی مانده 3750 نفر باشند.

بعد از آنکه ایلان ماسک برای کارکنان ضرب الاجل گذاشت که تا ساعت 17 روز پنجشنبه با امضای فرمی ساعات طولانی کار فشرده را بپذیرند شمار نامعلومی از همین 3750 نفر هم استعفا کرده اند.

یک گزارش می گوید 75 درصد از نیروهای باقی مانده کارشان را ترک کرده اند و این یعنی اینکه توییتر اکنون کمتر از 1000 نیروی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران بی سابقه در توییتر؛ آیا شرکت ایلان ماسک در آستانه ورشکستگی است؟

بحران بی سابقه در توییتر؛ آیا شرکت ایلان ماسک در آستانه ورشکستگی است؟