مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 00:302022-11-18اقتصادي

مقاوم سازی 111 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به مقاوم سازی 111 هزار واحد مسکونی روستایی در این استان، از افزایش تسهیلات پرداختی در این رابطه به 200 میلیون تومان خبر داد.

- پویا تابعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس آمار سرشماری سال 95، در لرستان دو هزار و 985 روستای دارای سکنه داریم، اظهار داشت: حدود 630 هزار نفر جمعیت در این روستاها سکونت دارند.

مقاوم سازی 111 هزار واحد مسکونی روستایی وی با اشاره به اینکه تعداد 153 هزار واحد واحد مسکونی بر اساس همین سرشماری در سطح روستاهای استان وجود دارد، عنوان کرد: روستاها یک نقطه تولید، اشتغال و همچنین امنیت برای کشور محسوب می شوند و نیاز است که نگاه ویژه ای به عنوان کارگاه تولیدی و اقتصادی به روستاها داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، تصریح کرد: در این راستان بحث عمران روستایی و مسکن روستایی در استان مورد توجه قرار گرفته است.

تابعی با تاکید بر اینکه از مجموع 153 هزار واحد مسکونی در روستاهای لرستان، 111 هزار واحد مقاوم سازی شده است، افزود: حدود 72 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای لرستان مقاوم سازی شده اند.

وی ادامه داد: لرستان در این حوزه جز سه استان اول کشور محسوب می شود، با این وجود ما هنوز به عدد 100 درصد مقاوم سازی واحدهای مسکونی نرسیده ایم و باید در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 111 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

مقاوم سازی 111 هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان