مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-19سياسي

بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود


معاون حمایت های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود.

- معاون حمایت های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره): بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود ایسنا/لرستان معاون حمایت های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود.

محسن جهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده برنامه های ویژه ای را پیاده کرده مانند لبخند مادری که در قالب بنیاد 15 خرداد انجام شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه شامل حمایت از زوج های دارای ناباروری در قالب اعطای وام ها به آن ها بوده که توسط بنیاد 15 خرداد انجام می شود.

معاون حمایت های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: این حمایت ها از خانواده های محروم و نیازمند بوده و خانواده هایی که ظرفیت فرزندآوری دارند ولی دچار مشکلات ناباروری هستند و با یک هزینه درمان می شود کاری کرد که این ها از این مشکل بزرگ رهایی پیدا کنند، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود

بسته لبخند مادری به خانواده های دارای فرزندان چندقلو اهدا می شود