مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-19سياسي

دانشجویان باید در متن مسائل جامعه قرار بگیرند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: برای اینکه دانشگاه های ما فعال و مؤثر باشند نیاز به بازدیدهای علمی و عملی در برنامه درسی همه گروه هاست، - دانشجویان باید در متن مسائل جامعه قرار بگیرند.

محمدرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عدم کاربردی بودن بسیاری از مباحث موجود در سرفصل های آموزشی باعث بی یلی دانشجویان و عدم مشارکت آن ها شده است.

وی با اشاره به این که بازنگری سرفصل های درسی را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم، ادامه داد: سرفصل ها باید جهت کارآمدی در بازار دنیای واقعی باشد و باید درس های بین رشته ای را ایجاد کنیم.

جعفری تصریح کرد: واکنش دیگر ما می تواند ایجاد برنامه های درسی جدید باشد، یعنی باید دانشگاه ما نیازآفرینی و ایجاد اشتغال جدید را در سطح زیرنظام های آموزش عالی و با در نظر گرفتن اسناد بالادستی مانند نقشه جامع علمی کشور و سند چشم انداز 20 ساله کشور و ضرورت های شغلی مناطق و کشور با تعامل با بخش های مختلف اشتغال ایجاد شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بیان کرد: برای اینکه دانشگاه های ما فعال و مؤثر باشند نیاز به بازدیدهای علمی و عملی در برنامه درسی همه گروه هاست، دانشجویان باید در متن مسائل جامعه قرار بگیرند و چالش های موجود در جامعه را لمس کنند، آموزش بدون در نظر گرفتن مسائل واقعی کاربردی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید در متن مسائل جامعه قرار بگیرند

دانشجویان باید در متن مسائل جامعه قرار بگیرند