مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-19ورزشي

ایران ورزشی: این تیم ملی را برای مردم حفظ کنید


چه کسی پیشنهاد این ژست ها و شادمانی عجیب و غریب را به بازیکنان تیم ملی داده است؟ اصلاً چرا کسی نبوده که به آنها توصیه های مناسبی کند درباره ژست هایی که آنها می توانند بگیرند تا در این شرایط نمک روی زخم مردم عزادار نپاشند؟ - ایران ورزشی نوشت: جو عمومی درباره تیم ملی فوتبال ایران، جو خوبی نیست و این جو ایجاد شده علیه تیم ملی به هر دلیلی که به وجود آمده، از ضعف فعالیت رسانه ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در ایجاد تصویری مطلوب از تیم ملی در جامعه است.

  اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است اما انتشار عکس ها و نقل قول‎ هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می کند و دغدغه شان را سکه های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می داند، موضوعی است که می توانست در فعالیت های رسانه ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.

  این اتفاق خواسته یا ناخواسته رخ داد و تصاویر منتشر شده از آن دیدار و نقل قول بازیکنان درباره درخواست های شان از ریاست جمهوری، موج انتقادها را به راه انداخت.

فدراسیون فوتبال و همراهان تیم ملی، نه تنها تلاشی برای ترمیم این چهره نداشتند و توضیحی در این رابطه ندادند، بلکه با استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ورزشی: این تیم ملی را برای مردم حفظ کنید

ایران ورزشی: این تیم ملی را برای مردم حفظ کنید