مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-19دانش

اختصاص امتیاز ارتقا به اساتید برگزار کننده کرسیهای علمی و ترویجی


قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره از اختصاص امتیاز به اعضای هیأت علمی برای برگزاری کرسی ترویجی و علمی در آیین نامه ارتقا اساتید خبر داد.

- حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و آزاد اندیشی، اختصاص امتیاز به اعضای هیأت علمی برای برگزاری کرسی در آیین نامه ارتقا اساتید را تصویب و به دانشگاه ها ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بخش های دیگر آموزش عالی آن را اعمال کرده اند.

قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره افزود: بنابراین هر کرسی برگزار شود، چه کرسی ترویجی و چه کرسی علمی باشد در صورتی که کرسی موفقی باشد، توسط هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره به فرد برگزار کننده کرسی گواهی ارائه می دهد که توسط دبیر هیأت حمایت و مسئول دستگاه مربوطه امضا می شود و در اختیار فرد یا دانشگاه قرار می دهند تا امتیازهای مذکور اعمال شود.

وی ادامه داد: کرسی های نظریه پردازی مورد تاکید امام (ره) و شورای عالی انقلاب فرهنگی مولود چنین نگاهی بود، حضرت امام (ره) با نگاه دوراندیشانه مسئله تغییر فرهنگی در کشور را مورد توجه و توصیه داشتند که متفکران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص امتیاز ارتقا به اساتید برگزار کننده کرسیهای علمی و ترویجی

اختصاص امتیاز ارتقا به اساتید برگزار کننده کرسیهای علمی و ترویجی