مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-19سياسي

بیانیه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پی شهادت دو دانشجوی بسیجی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿23﴾ از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

سوره احزاب آیه 23 بار دیگر دست جنایتکار داعش مسلکان وابسته به استکبار و رژیم های جعلی و مرتجع منطقه ای به خون جوانان صالح و خدمتگزار وطن آلوده شد و دو نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای منتظری مشهد در پاسداری از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

فراتحلیل این حوادث در لایه اول مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است که دشمن آن را از طریق مخدوش سازی ارزش ها، مقابله با احکام الهی و گرفتن عفاف زنان و زدودن غیرت مردان و جوانان ایرانی دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پی شهادت دو دانشجوی بسیجی

بیانیه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در پی شهادت دو دانشجوی بسیجی