مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-19فرهنگي

شماره 1718 ماهنامه سروش روی پیشخان آمد


شماره 1718 ماهنامه بزرگسالان سروش منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای آیندگان ثبت شود، فصل سوم آرمن آماده پخش است، مهم ترین ویژگی جشنواره تلویزیونی مستند فعال بودن در همه حوزه های مستند است، از حجاب تا عفاف؛ بزنگاه متانت چگونه دستاویز سیاست شد؟ در جست و جوی الگویی برای ترویج حجاب در رسانه، تجربه موفق بازنمایی حجاب در رسانه، استفاده هنرمندانه از چهره های بین المللی است.

همچنین هنگامه کشف حجاب سلبریتی ها از خود واقعی شأن، وطنم حراج منفعتم، برای یک موز در سیرک من و تو، داعشی های فرهنگ و هنر، بسته های پررزق و برق بحران ساز، پهلوان پنبه های عصر جدید، بازیگران سینمای ایران شبه سلبریتی هستند، بسته پیشنهادی برای مدیریت سلبریتی ها، از قمارخانه های مجازی تا بازار احساسات متروپل، سلبریتیسم؛ حاصل سازوکار سرمایه داری، شبکه مخفی سفارتخانه ای در نمایش خانگی، خانه ای که از پای بست سست است و استعمار رویاها از طریق رسانه از جمله عناوین مطالبی بوده که در بخش سینما منتشر شده است.

بخش فرهنگ و هنر بخش پایانی ماهنامه سروش است که در این بخش مطالبی با عناوینی همچون فرزندان ایران در محاصره فرهنگ فست فودی، معضل آموزش بدون پرورش، نبرد تن تن و سندباد هنوز ادامه دارد، گزاره های دینی، حجاب و جنگ روایت ها، مدیر مدرسه ما، نیاز به تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 1718 ماهنامه سروش روی پیشخان آمد

شماره 1718 ماهنامه سروش روی پیشخان آمد