مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-19حوادث

کلاهبرداری با ارسال لینک های جعلی پیامکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسوی رییس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: در پی افزایش مراجعه تعدادی از شهروندان طی چند هفته اخیر که با در دست داشتن مرجوعه قضایی خواهان رسیدگی پول های کسر شده از حسابشان شدند؛ - رییس پلیس فتا غرب تهران گفت: شهروندان مراقب پیامک های حاوی لینک های جعلی باشند که مجرمان و کلاهبرداران سایبری در کمین سواستفاده از آن ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسوی رییس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: در پی افزایش مراجعه تعدادی از شهروندان طی چند هفته اخیر که با در دست داشتن مرجوعه قضایی خواهان رسیدگی پول های کسر شده از حسابشان شدند؛ از این رو رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی از شناسایی متهمان این پرونده خبر داد و گفت: بعد از اقدامات فنی و پلیسی تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید که چند کلاهبردار با ارسال پیامک حاوی لینک جعلی به چندین نفر از آنان کلاهبرداری کردند.

وی بیان کرد: شیوه این افراد کلاهبردار بدین صورت بود که وقتی پیامک حاوی لینک جعلی به افراد ارسال میشد، به محض کلیک کردن روی لینک توسط قربانیان دو کارشامل دسترسی کامل کلاهبردار به مخاطبین و پیامک های قربانی و هدایت کردن فرد قربانی به درگاه بانکی جعلی با ترفند دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ارسال لینک های جعلی پیامکی

کلاهبرداری با ارسال لینک های جعلی پیامکی