مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-19اقتصادي

هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است


رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است.

حسین پیرموذن 28 آبان در گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است است، اظهار کرد: شهرک های صنعتی، صدور کارت بازرگانی را منوط به ارائه سند قطعی بجای دفترچه واحدهای تولیدی کردند که همین امر سبب شده کارت های بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی تعلیق شود.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک های صنعتی صدور کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان را منوط به ارائه سند قطعی به جای دفترچه واحدهای تولیدی کرده و خواسته اصلی صاحبان واحدهای تولیدی این است دفترچه واحدهای تولیدی برای صدور کارت بازرگانی پذیرفته شود.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل ادامه داد: رفع این مشکل جهت تسهیل در صدور کارت بازرگانی نیازمند مصوبه ملی است تا ضمن بازنگری در سامانه صدور کارت بازرگانی، این مشکل در استان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است

هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است