مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-19سياسي

رابرت مالی: اجرای تعهدات پادمانی ایران ضروری است


نماینده آمریکا در امور ایران با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی گفت که اجرای تعهدات پادمانی از سوی ایران یک امر ضروری و فوری است.

- نماینده آمریکا در امور ایران با اشاره به تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس اتمی گفت که اجرای تعهدات پادمانی از سوی ایران یک امر ضروری و فوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در پیامی توییتری از تلاش های کشورش و تروییکای اروپایی در تصویب قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشورمان قدردانی کرد که در آن ادعاهایی در رابطه با آنچه رعایت نشدن برخی مسائل پادمانی در ایران عنوان شده، مطرح شده است.

راب مالی در پیام خود نوشت: از همکاران خود در هیات آمریکا نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و شرکای تروییکای اروپایی خود به دلیل تلاش هایشان برای جلب حمایت حداکثری از قطعنامه آژانس اتمی علیه ایران قدردانی می کنم.

وی همچنین بیانیه هیات آمریکا در سازمان های بین المللی علیه ایران را بازنشر داده و افزود: اجرای کامل تعهدات پادمانی ایران ذیل معاهده ان پی تی ضروری و فوری است که به تعویق هم افتاده است.

شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه قطعنامه علیه ایران را با 26 رای موافق، 2 رای مخالف و پنج رای ممت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: اجرای تعهدات پادمانی ایران ضروری است

رابرت مالی: اجرای تعهدات پادمانی ایران ضروری است