مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-19اقتصادي

آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسید کربن


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله محمدی در آیین آغاز طرح مقابله با مخاطرات منوکسیدکربن با بیان اینکه پیشگیری همواره مقدم بر درمان و قطعاً کم هزینه تر است، گفت: متأسفانه سالانه حدود 800 نفر با گازگرفتگی در کشور جان خود ا از دست می دهند که با یک برنامه ریزی دقیق می توان آمار را کاهش داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هر جا که مشکلی به وجود آید می توان بر آن تمرکز کرد و راهکاری پیدا کرد که خیلی هزینه بر نیست و بیشتر بحث فرهنگ عمومی است و کار زیرساختی نیز نمی خواهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تجربه ها، حوادث و آمار در اختیار ما قرار و غیرمترقبه نیست، اظهار کرد: حوادثی که در خصوص مرگ و میر ناشی از گاز منوکسید کربن است را داریم و می توان از این بسته استفاده کرد.

محمدی با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار جنبه عمومی پیدا کرده و در کل کشور با طرح سازمان آتش نشانی تهران در حال اجرا است، گفت: 22 منطقه را درگیر این موضوع کردیم تا اهمیت آن را نشان دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران عنوان کرد: اگر یک نفر هم از جانباختگان کم شود کار بزرگی است و امید است بتوان با این فرهنگسازی قدمی در این راستا برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسید کربن

آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسید کربن