مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-19بين الملل

جان کری در آخرین ساعات اجلاس اقلیمی مصر، کرونا مثبت شد


همزمان با اینکه مذاکرات دشوار برای رسیدن به یک توافق نهایی در مذاکرات آب و هوایی سازمان ملل موسوم به COP27 وارد وقت اضافه شده است، تست کرونای نماینده ویژه آمریکا در امور آب و هوایی در آخرین ساعات این نشست مثبت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کری، نماینده ویژه آمریکا در امور آب و هوایی نشست های دوجانبه ای را از جمله با شی ژنهوا، همتای چینی اش برگزار کرده و انتظار می رفت از شاتل دیپلماسی بارز خود برای کمک به رفع اختلافات در چند ساعت آخر باقیمانده این نشست استفاده کند.

با این حال ویتنی اسمیت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ایمیلی اعلام کرد: جان کری تمامی دوزهای واکسن کرونا و دوزهای یادآور را دریافت کرده و علائم بسیار خفیفی دارد.

او به صورت تلفنی با تیم مذاکره کننده اش و همچنین همتایان خارجی اش در ارتباط است تا مطمئن شود که نتیجه این نشست موفقیت آمیز خواهد بود.

جان کری عصر پنجشنبه یک نشست سه ساعته غیرعلنی با شی ژنهوا برگزار کرد و قبل از آن نیز نشست های عمومی با دیگر همتایانش از جمله از اتحادیه اروپا، کانادا و امارات داشت.

در دورهای قبلی نشست آب و هوایی سازمان ملل، روزهای پایانی مذاکرات با انبوهی از جلسات حضوری بین مقامات بلندپایه پیش از موافقت بر سر توافق نهایی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری در آخرین ساعات اجلاس اقلیمی مصر، کرونا مثبت شد

جان کری در آخرین ساعات اجلاس اقلیمی مصر، کرونا مثبت شد