مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-19اقتصادي

افزایش 11 هزار تنی تولید گوگرد در پالایشگاه هاشمی نژاد


با گشایش طرح دانش بنیان تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، تولید گوگرد در این مجموعه سالانه 11 هزار تن افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، آبان ماه امسال شاهد شکوفایی طرحی دیگر در صنعت گاز کشور بودیم؛ واحد شماره یک پروژه تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی واحد شماره 2 این پروژه در این شرکت آغاز شد.

مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گزارشی به جواد اوجی، وزیر نفت در این باره توضیح داده است: با گشایش طرح دانش بنیان تغلیظ، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ضمن برخورداری از درآمد قطعی و پیش بینی سالانه به ترتیب حدود 210 و 1,300 میلیارد ریال به منظور صیانت از محیط زیست به عنوان رسالت جدی و اولویت نخست مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز، کاهش انتشار 21 هزار تن SO2 به محیط، کاهش انتشار 22 هزار تن CO2 و کاهش 110 تن تولید پسماند کاتالیستی محقق شده است.

سرمایه گذاری 420 میلیارد ریالی او با اشاره به نام گذاری سال 1401 با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، اعلام کرده که طرح دانش بنیان تغلیظ گاز اسیدی با حجم سرمایه گذاری 420 میلیارد ریال، آبان ماه امسال در این پالایشگاه با حضور معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 هزار تنی تولید گوگرد در پالایشگاه هاشمی نژاد

افزایش 11 هزار تنی تولید گوگرد در پالایشگاه هاشمی نژاد