مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-19سياسي

احیای کارکرد اجتماعی مساجد هدف اصلی «مهرواره بانور» در اردبیل


بانوی فعال در «مهرواره بانور» اردبیل  از بانوان کنشگر شرکت کننده در این طرح و مسئولین فرهنگی، احیای کارکرد مساجد را خواستار شد.

- اردبیل- بانوی فعال در مهرواره بانور اردبیل  از بانوان کنشگر شرکت کننده در این طرح و مسئولین فرهنگی، احیای کارکرد مساجد را خواستار شد.

بتول حیدری در گفت وگو بامقام معظم رهبری باید تحولاتی در نظامات مختلفی همچون آموزش و پرورش، سلامت، دین و فرهنگ و … رخ دهد و بهترین بستر برای انجام اینکار، محلات با محوریت مساجد و امامان محله هستند.

حیدری همچنین به سرفصل های فعالیت های انجام گرفته در مسجد ائمه اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: ما با همکاری و نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در طرح مهرواره بانور در 4 موضوع اصلی کار خود را در مسجد ائمه اطهار آغاز کردیم که این موضوعات شامل اشتغال، کارآفرینی و معیشت، سلامت، تعلیم و تربیت و موضوعات فرهنگی و اجتماعی است.

وی در خصوص فعالیت خود در زمینه اشتغال و معیشت خاطر نشان کرد: فضایی از مسجد را در اختیار گرفتیم و بازسازی این فضا با کمک بانوان محله انجام گرفت تا از این فضا برای کمک به فروش تولیدات محلی بهره گیریم.

این فعال اجتماعی افزود: با راه اندازی فروشگاه مجازی سعی کردیم تولیدات بانوان محله را که شامل یک هزار نوع محصولات متنوع است در معرض فروش قرار دهیم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارکرد اجتماعی مساجد هدف اصلی «مهرواره بانور» در اردبیل

احیای کارکرد اجتماعی مساجد هدف اصلی «مهرواره بانور» در اردبیل