مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-19بين الملل

وعده بن سلمان برای ساخت پل بین مصر و عربستان پوچ از آب درآمد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری روسیا الیوم در یادداشتی با عنوان «پروژه پل ملک سلمان که مصر و عربستان را به هم متصل می کند کجا غیبش زد»، - وعده 6 سال پیش، ولی عهد سعودی به مقامات قاهره برای ساخت پل مشترک بین مصر و عربستان بر روی دریای سرخ در حد حرف باقی مانده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری روسیا الیوم در یادداشتی با عنوان پروژه پل ملک سلمان که مصر و عربستان را به هم متصل می کند کجا غیبش زد ، نوشت: پروژه ساخت پل ملک سلمان که توسط مقامات سعودی در سال 2016 اعلام شد و قرار بود مصر و عربستان سعودی را از طریق دریای سرخ به هم متصل کند، در هاله بزرگ از ابهام قرار دارد.

طرح ساخت این پل در سال 2016 ارائه شد و قرار بود منطقه النبق در شبه جزیره سینا در مصر را به شمال غرب عربستان سعودی متصل کند به نحوی که انتقال از آفریقا به آسیا تنها در مدت 20 دقیقه ممکن می شود و مسیر ترانزیت جهانی هم کوتاه خواهد شد؛ اما هیچ خبری از عملی شدن این طرح نیست.

روسیا الیوم به نقل از یک مقام که خواست نامش فاش نشود، آورده است: کار ساخت پل هنوز آغاز نشده و اظهارات و ویدئو هایی که درباره آغاز این پروژه منتشر می شود، بار ها تکذیب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بن سلمان برای ساخت پل بین مصر و عربستان پوچ از آب درآمد

وعده بن سلمان برای ساخت پل بین مصر و عربستان پوچ از آب درآمد