موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-19سياسي

اختلاف مجلس و دولت بر سر برنامه هفتم


خوب است برنامه 20 ساله نخواستیم! نمی توانند برنامه را بدهند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شهباز حسن پور، نماینده سیرجان و نایب رییس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دنیای اقتصاد با انتقاد از عدم ارائه لایحه برنامه هفتم به مجلس از سوی دولت گفت: اگر سال گذشته دولت می گفت که برنامه هفتم را نمی توانم به مجلس ارائه بدهم، می پذیرفتیم؛ اما در حال حاضر بیش از یک سال و سه ماه از عمر دولت می گذرد و این صحبت ها پذیرفته شده نیست.

او ادامه داد: آقای میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه بارها اعلام کردند که هم لایحه برنامه هفتم و هم لایحه بودجه را به موقع مجلس ارائه خواهیم داد.

کشور نیاز به برنامه پنج ساله دارد.

خوب است که ما برنامه 20ساله از دولت نخواستیم.

باتوجه به بدنه کارشناسی که در سازمان برنامه وجود دارد دولت هرچه سریع تر لایحه برنامه هفتم را به مجلس ارائه دهند و مجلس با کار کارشناسی و تعامل خوب با دولت بتواند مشکلات مردم را حل کند.

محمدمهدی مفتح، نماینده تویسرکان و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دنیای اقتصاد با اشاره به مباحث مطرح شده در مجلس پیرامون بررسی لایجه برنامه هفتم گفت: چند بحث متفاوت مطرح است یک بحث اینکه برنامه هفتم را ابتدا بررسی کنیم و بودجه را برای سال بعد بگذاریم یا بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف مجلس و دولت بر سر برنامه هفتم

اختلاف مجلس و دولت بر سر برنامه هفتم