مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-19اقتصادي

توسعه روابط محور دیدار رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا و «میرضیایف»


رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا و رییس جمهور ازبکستان در شهر «تاشکند» دیدار و چگونگی و چشم انداز گسترش همکاری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، اودیل رنو- باسو رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا که برای حضور در نخستین نشست شورای سرمایه گذاران خارجی و نشست سمرقند برای پیوستگی بیشتر اتحادیه اروپا و آسیای مرکزی وارد این کشور شد، با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در شهر تاشکند دیدار و چگونگی و چشم انداز گسترش همکاری پرثمر را بررسی کرد.

رییس جمهور ازبکستان با خرسندی خاطر نشان کرد که طی 6 سال گذشته همکاری های متقابل ازبکستان با این موسسه مالی معتبر به یک سطح بی سابقه ای رسیده است.

بانک یکی از شرکای اصلی ازبکستان در اجرای برنامه های مهم اجتماعی-اقتصادی است.

در این دیدار همچنین در مورد گسترش بیش از پیش مشارکت های سودمند در زمینه های اولویت دار مانند به کارگیری ساز و کارهای مشارکت دولتی و خصوصی در اجرای پروژه ها در بخش انرژی، حمل ونقل و لجستیک، بهداشت، آموزش، مسکن و همچنین در زمینه توسعه سبز و حمایت از کارآفرینی زنان و جوانان تبادل نظر شد.

رنو- باسو اصلاحات اجتماعی-اقتصادی جاری در دست انجام در این کشور را بسیار ارزشمند دانست و آمادگی خود را برای گسترش همکاری های مثمر ثمر ابراز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط محور دیدار رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا و «میرضیایف»

توسعه روابط محور دیدار رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا و «میرضیایف»