مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-19سياسي

فرمانده سپاه قزوین: در بسیج به روی همه گروه ها باز است


داستان این روزهای بسیج شنیدنی تر از هر روز دیگری است.

این نهاد قدرتمند و تمام کننده تهدید دشمنان، نجیبانه و بااخلاق وارد کار شده است و هر چند دشمنان بر بسیج تاختند اما این نهاد انقلابی با اخلاق مداری رفتار کرد.

- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارکرد: درب بسیج به روی همه گروه ها حتی برای آنهایی که بر ما تاختند و در ناآگاهی بر ما سیلی زدند؛ باز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین؛ سردار آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری با جمعی از رسانه های گروهی استان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد؛ گفت: بسیج از روزهای پیروزی انقلاب تا زمان تشکیل، بدون شناسنامه رسمی ماندگارترین کار را انجام داد و با شکل گیری ظاهری با فرمان امام راحل وقتی بر کشور تعرض شد، این قدرت مردمی و قوی در تمام عرصه ها حاضر شد.

  او افزود: بسیج در عالی ترین سطوح جنگ وارد میدان نبرد شد در حالی که در حوادث اخیر به پیکره بسیج جفا شد که این امر ناشی از ناآگاهی بود زیرا بسیج در بالاترین سطح تبلیغی و هدایت جنگ و پیچیده ترین عملیات های دوران جنگ حضور داشته و در حوادث و بلایای طبیعی وارد عرصه جهاد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه قزوین: در بسیج به روی همه گروه ها باز است

فرمانده سپاه قزوین: در بسیج به روی همه گروه ها باز است