مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-19سياسي

البرز به یکی از کانون های ریزگرد کشور تبدیل شده است


داده های ماهواره ای نشان می دهد که استان البرز علاوه بر اینکه تحت تأثیر پدیده ریزگرد قرار دارد به یکی از کانون های ریزگرد هم تبدیل شده است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان نقشه برداری کشور گفت: داده های ماهواره ای نشان می دهد که استان البرز علاوه بر اینکه تحت تأثیر پدیده ریزگرد قرار دارد به یکی از کانون های ریزگرد هم تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جاویدانه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که روز شنبه 28 آبان در استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه امروز نقشه و اطلاعات مکانی بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: امروز با توجه به پیشرفت ها و نیازهای حوزه های مختلف به نقشه و اطلاعات مکانی، اهمیت این حوزه روشن شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از پروژه های ملی مانند پروژه حدنگار مبتنی بر نقشه است، افزود: بیش از 80 درصد اطلاعات موجود در دنیا ماهیت مکانی دارد و نقشه و اطلاعات مکانی در آن نقش مهمی ایفا می کند.

جاویدانه به قدمت بیش از 70 ساله سازمان نقشه برداری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم برای سازمان نقشه برداری چشم اندازها و راهبردهایی ترسیم و برش استانی این راهبردها برای سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز به یکی از کانون های ریزگرد کشور تبدیل شده است

البرز به یکی از کانون های ریزگرد کشور تبدیل شده است