مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-19اقتصادي

تقویت بخش کشاورزی هرمزگان نیازمند حمایت و توجه جدی است


با توجه به ظرفیت فوق العاده ای که در بخش کشاورزی هرمزگان به ویژه در بخش محصولات خارج از فصل وجود دارد، تقویت این بخش بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه و حمایت خاص است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت فوق العاده ای که در بخش کشاورزی هرمزگان به ویژه در بخش محصولات خارج از فصل وجود دارد، تقویت این بخش بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه و حمایت خاص است.

محمدرضا صفا در شصت و هفتمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار هرمزگان همراه بود، اظهار کرد: استان هرمزگان یکی از با استعدادترین، مهم ترین و راهبردی ترین مناطق اقتصادی کشور بوده است که با وجود ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی اعم از باغی و صیفی؛ نیازمند توجه و حمایت جدی دولت سیزدهم به این بخش است.

وی افزود: امروزه اصلاح الگوی مصارف آبی و الگوی کشت یکی از ضروت های مهم موجود در حوزه کشاورزی است که باید حتما مورد توجه همگان باشد، چرا که بی توجهی به این امور قطعا زیان های بسیاری را متوجه کشاورزان می کند.

صفا تاکید کرد: استان هرمزگان می تواند تنها از بخش شیلات و کشاورزی درآمد و اشتغال استان را تامین نماید و ظرفیت های بالای آن در بخش گلخانه ای می تواند در کشور سرآمد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بخش کشاورزی هرمزگان نیازمند حمایت و توجه جدی است

تقویت بخش کشاورزی هرمزگان نیازمند حمایت و توجه جدی است