مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-19ورزشي

وزیر ورزش: به کی روش افتخار می کنم و او را کنار نخواهیم گذاشت


کی روش این روزها نشان داد که با غیرت و شجاع کنار تیم ملی ایستاده است و متعصب کار خود را دنبال می کند.

- وزیر ورزش با اشاره به حضور کشتی گیران خارجی در لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد: یکی دیگر از کارهایی که در لیگ کشتی صورت گرفته بود حضور کشتی گیران خارجی بود.

سیاستی که وجود دارد به نحوی است که ملی پوشان کشورمان باید اعزام شوند تا در مسابقات رو در روی کشتی گیران خارجی قرار بگیرند، اما در لیگ کشتی آزاد امسال ما دست باشگاه ها را باز گذاشتیم تا بتوانند از کشتی گیران خارجی را جذب کنند.

  همین موضوع باعث شد تا کشتی گیرانی که در لیگ برتر حضور دارند شانس رویارویی با ورزشکاران خارجی بالا است و ما هم از این موضوع حمایت می کنیم چرا که تأثیر بسیار خوبی بر پیشرفت کشتی گیران ایران خواهد گذاشت.

کیفیت کشتی گیرانی هم که در این رقابت ها حضور داشتند بسیار خوب بود و بعد از خارج شدن از وضعیت بحرانی کرونا و خلاء مجموعه های ورزشی از حضور تماشاگر خداراشکر امروز شاهد حضور پرشور تماشاگران بودیم که حس و حال خوبی را به ایم مسابقات داده بود.

  * به کی روش افتخار می کنم و امیدوارم به همراه تیم ملی موفق شود   سجادی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد از تهران به اعضای تیم مالی،کادر فنی و در رأس کادر فنی به کارلوس کی روش خسته نباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: به کی روش افتخار می کنم و او را کنار نخواهیم گذاشت

وزیر ورزش: به کی روش افتخار می کنم و او را کنار نخواهیم گذاشت