مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-19سياسي

واکنش تعدادی از نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه (2)


در ادامه واکنش ها به حادثه تروریستی در ایذه، تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار برخورد قاطعانه دستگاه های قضایی و انتظامی با اغتشاشگران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر روز 25 آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.

در این حمله 7 نفر شهید و 10 نفر مجروح شدند.

طبق گفته صادق خلیلیان استاندار خوزستان با بیان اینکه 11 نفر از عوامل تروریستی ایذه بازداشت شده اند گفت: یکی از آنها قصد داشت از طریق مرکز یکی از استان های شمال غربی از کشور خارج شود و با رفتن به اروپا خود را در واقع به کشورهای فرانسه یا آلمان برساند که دستگیر شد؛ ما خواسته ایم به استان ارجاع داده شود تا با همکاری همه افرادی که مسوول این کار هستند و افراد بازداشت شده پازل طراحی این جنایت در کشور که در واقع سردمداران آنها خارج از کشور هستند به خوبی پیگیری و عوامل به مردم معرفی شده و زوایای مختلف آن روشن شود.

از زمان وقوع این حادثه تروریستی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در توییتر به این حادثه واکنش نشان دادند؛ این واکنش ها همچنان ادامه دارد که در زیر می خوانید: محمدرضا احمدی نماینده رشت: ترورهای ⁧ایذه⁩ و اصفهان و شیراز محصول تفکر کسانی است که وقیحانه تحریم و شار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تعدادی از نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه (2)

واکنش تعدادی از نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه (2)