مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-19سياسي

خون تازه در رگ های استخر نیمه کاره سلطانیه


فرماندار سلطانیه از آغاز عملیات اجرایی پروژه استخر این شهرستان خبر داد.

- محمدرضا براتی فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود پروژه های نیمه کاره متعدد در سلطانیه که یکی از آنها استخر سرپوشیده این شهرستان است، اظهار کرد: تکمیل استخر سلطانیه یکی از مطالبات جدی مردم به ویژه جوانان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه از سال 96 این پروژه نیمه کاره راکد باقی مانده بود، متذکر شد: در سفر تیرماه استاندار زنجان به شهرستان سلطانیه از این استخر بازدید میدانی به عمل آمد که در همین سفر دستور تامین کسری اعتبار پروژه صادر شد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر با یک پیمان کار قوی برای اجرای پروژه استخر قرارداد بسته ایم و پیمان کار مستقر، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع عملیات اجرایی ساخت استخر درچند جبهه مختلف مجددا آغاز شده است.

براتی فرد با اشاره به زمان تحویل پروژه، ادامه داد: طبق قولی که ما گرفته ایم در صورت تامین اعتبار صد درصدی پروژه سال آینده تکمیل شود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات چشم انتظاری چند ساله جوانان سلطانیه پایان گیرد.

فرماندار سلطانیه با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه، خاطرنشان کرد: امسال پنج میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار و سال آینده نیز 4 میلیارد و 200 میلیون تومان برای پروژه استخر سلطانیه اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ های استخر نیمه کاره سلطانیه

خون تازه در رگ های استخر نیمه کاره سلطانیه