مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-19اقتصادي

نقشه راه اشتغال برای حل معضل بیکاری در استان اردبیل تدوین می شود


استاندار اردبیل با اشاره به تدوین نقشه راه اشتغال برای حل معضل بیکاری در استان اردبیل گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی هر یک از شهرستان ها برای تدوین این نقشه راه احصا خواهد شد.

- سید حامد عاملی 28 آبان در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استاندار اردبیل با اشاره تدوین نقشه راه اشتغال برای حل معضل بیکاری در استان اردبیل گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی هر یک از شهرستان ها برای تدوین این نقشه راه احصا خواهد شد.

به طوری که لازم است نقشه راه اشتغال هر کدام از شهرستان ها با توجه به تعداد بیکاران و ظرفیت های مختص هر منطقه تدوین و زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری های اشتغال زا و اقتصادی فراهم شود و چنان چه در هر شهرستانی زیرساخت های مورد نیاز موجود نباشد، باید بسترهای لازم برای ایجاد زیرساخت ها آماده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد 32 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل قابل تحقق است، خاطرنشان کرد: در استان اردبیل 65 هزار بیکار وجود دارد که تحقق این تعداد اشتغال برای رفع و کاهش بیکاری استان نیازمند همت و تلاش همه دستگاه های اجرایی با شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی و صنعتی استان است.

به گفته استاندار اردبیل برای تحقق این تعداد اشتغال در مرحله اول 13 واحد تولیدی با ظرفیت بزرگ شناسایی شده که با توسعه فازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه اشتغال برای حل معضل بیکاری در استان اردبیل تدوین می شود

نقشه راه اشتغال برای حل معضل بیکاری در استان اردبیل تدوین می شود