مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-19سياسي

مردم از پلت فرم های داخلی استقبال می کنند


یک فعال حوزه کار با بیان اینکه باید جایگاه خود را در حوزه پلت فرم های داخلی به دست بیاوریم و وابستگی به برنامه های خارجی را کاهش دهیم، پیش بینی کرد: - با توجه به شکل گیری مشاغل آینده در بستر فضای مجازی، در صورت تامین زیرساخت ها، به روز کردن قابلیت پلت فرم های داخلی، افزایش سرعت اینترنت و اعتمادسازی، مردم از داخلی ها استقبال خواهند کرد.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، درباره حضور کسب و کارهای مجازی در پلت فرم های داخلی و فراهم کردن شرایط حضور کسب و کارهای اینترنتی در سکوهای داخلی ابراز عقیده کرد و گفت: شخصا معتقدم که آمدن کسب و کارهای مجازی از پلت فرم های خارجی مثل واتس اپ و اینستاگرام به پلتفرم های ایرانی و داخلی خوب است و باید به این سمت برویم و مثل کشورهای دیگر دنیا در حوزه فروش آنلاین و پلت فرم های مجازی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با طرح این پرسش که تا کی باید وابسته اینستاگرام و واتس اپ و تلگرام باشیم؟ ادامه داد: چرا ما نباید در حوزه پلت فرم های داخلی جایگاهی نداشته باشیم، در حالی که در بسیاری از موضوعات علمی و پزشکی و دانش بنیان سرآمد هستیم؟ آنچه مسلم است باید زیرساخت ها را فراهم کنیم و سرعت اینترنت را در داخل برای صاحبان مشاغل اینترنتی بهبود ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از پلت فرم های داخلی استقبال می کنند

مردم از پلت فرم های داخلی استقبال می کنند