مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-19اجتماعي

محله «موسی بن جعفر» زیر چتر حمایتی/ظرفیت های مردمی پای کار آمدند


برای کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه موسی بن جعفر(ع) بیرجند علاوه بر دستگاه هایی چون بهزیستی، ظرفیت های مردمی هم پای کار آمدند.

- بیرجند- برای کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه موسی بن جعفر(ع) بیرجند علاوه بر دستگاه هایی چون بهزیستی، ظرفیت های مردمی هم پای کار آمدند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بسیاری از محلات قدیمی شهر بیرجند با مشکلات و آسیب های زیادی رو به رو هستند که رفع آن همت همه جانبه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

یکی از این محلات، محله موسی بن جعفر (ع) شهر بیرجند است که مردم نجیب و صبور این منطقه با سختی های متعددی رو به رو بوده و منتظر اقدام مسئولان برای کاهش آسیب های اجتماعی در این محله هستند.

مشکل اعتیاد، اشتغال، مسائل خانواده های دارای فرزند معلول و مشکلات مرتبط با افراد سالمند از موارد مورد ابتلاء در این محله است.

شناسایی دو هزار و 200 محله حسن شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در کشور، اظهار کرد: این طرح در دو هزار و 200 محله کشور اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح در راستای کاهش آسیب های این محلات اجرایی می شود، بیان کرد: در این طرح دستگاه های اجرایی مختلف برای توانمند سازی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله «موسی بن جعفر» زیر چتر حمایتی/ظرفیت های مردمی پای کار آمدند

محله «موسی بن جعفر» زیر چتر حمایتی/ظرفیت های مردمی پای کار آمدند