مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-19سياسي

فرمانده سپاه استان تهران: اراده مردم و نپیوستن به دشمن، باعث شکست اغتشاشات شد


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: اراده مردم و نپیوستن آنها به دشمن، باعث شکست خوردن دشمنان در اغتشاشات اخیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران صبح امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمودند که ملت ایران از مردم زمان حجاز پیامبر گرامی اسلام برتر و بهتر هستند، اگر به زمان دفاع مقدس رجوع کنیم، می بینیم که بسیاری از افرادی که جانشان را فدای راه امام و ایران اسلامی کردند، حتی امام را ندیده بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) ادامه داد: بسیاری سوال می کردند که در صورت اتمام جنگ 8 ساله، آیا جوانان در عرصه های دیگری نیز حاضر می شوند.

وقتی با مدافعان حرم و شهید حججی ها رو به رو شدیم، مشاهده کردیم که راه امام راحل همچنان پابرجا است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند که ما در جنگ کمر ابرقدرت ها را شکستیم و در ادامه هسته های حزب الله را در سراسر جهان توسعه می دهیم.

امروز اگر با دقت نگاه کنیم، مشاهده می کنیم که رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران در صحنه اصلی مبارزه حق علیه باطل قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه استان تهران: اراده مردم و نپیوستن به دشمن، باعث شکست اغتشاشات شد

فرمانده سپاه استان تهران: اراده مردم و نپیوستن به دشمن، باعث شکست اغتشاشات شد