مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-19سياسي

اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها تا پایان امسال مصوب می شود


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها و مشکلات کتابداران کشور تا پایان امسال مصوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا منتظری ظهر شنبه در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهارکرد: ساختار فعلی نهاد کتابخانه های کشور با مشکلات بنیادی متعددی روبرو است که تلاش کردیم تا پایان امسال اصلاح ساختار این نهاد و همچنین مشکلات کتابداران را مصوب کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: کارکنان کتابخانه ها و به ویژه کتابداران در ترویج و توسعه فرهنگ در زمره سربازان خط مقدم محسوب می شوند که با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می دهند.

وی ادامه داد: انتظار است که والدین و خانواده ها بخشی از فضای خانه را برای کتابخوانی فرزندان اختصاص دهند و در ساعاتی از شبانه روز به مطالعه جمعی بپردازند.

منتظری گفت: دست یابی به توسعه و پیشرفت مسیری جز دانایی و استفاده از ظرفیت و توان کتاب ندارد که برای آن باید تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را مورد توجه بیشتر قرار داد.

وی بیان کرد: شناسایی آمار افرادی که بیشترین مراجعه را به کتابخانه عمومی دارند باید در راستای ترغیب و تشویق دیگر افراد به مطالعه انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها تا پایان امسال مصوب می شود

اصلاح ساختار نهاد کتابخانه ها تا پایان امسال مصوب می شود