مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-19بين الملل

بایدن 80 ساله شد، کاخ سفید تالار عروسی


پیش از این هرگز یک رییس جمهوری مشغول به کار در ایالات متحده با 80 شمع روی کیک تولدش روبرو نشده و این نقطه عطفی که جو بایدن فردا یکشنبه به آن می رسد، - "پیش از این هرگز یک رییس جمهوری مشغول به کار در ایالات متحده با 80 شمع روی کیک تولدش روبرو نشده و این نقطه عطفی که جو بایدن فردا یکشنبه به آن می رسد، آن هم در شرایطی که به فکر نامزدی مجدد در انتخابات 2024 است، اثرات غیر قابل انکاری دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید فعلا هیچ برنامه ای برای جشن تولد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا اعلام نکرده و در عوض بر آماده سازی مقدمات عروسی امروز شنبه نوه ارشد بایدن متمرکز شده است.

خود بایدن در مورد سن خودش شوخی می کند.

او در این مورد به ام اس ان بی سی گفته است: من حتی نمی توانم بگویم قرار است چند ساله شوم! من حتی نمی توانم آن را از دهانم خارج کنم! بایدن همچنین به سوالاتی در مورد اینکه آیا به دنبال یک دور دیگر ریاست جمهوری است یا خیر پاسخ نمی دهد.

در آن صورت او تا سن 86 سالگی در قدرت می ماند.

او فقط در پاسخی دو کلمه ای گفته است: مرا ببینید! یک سال پیش، پزشکان پس از معاینه پزشکی جامع اعلام کردند که بایدن فقط چند ناراحتی جزیی دارد و سپس به این نتیجه رسیدند که او وضعیت مناسبی برای انجام وظیفه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن 80 ساله شد، کاخ سفید تالار عروسی

بایدن 80 ساله شد، کاخ سفید تالار عروسی