مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-19سياسي

اتفاقات اخیر کشور ناشی از کم کاری ها در جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست شورای تبیین و اطلاع رسانی صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولیعصر به همت سازمان بسیج حقوقدانان کشور با حضورحجت الاسلام سعید سعدی، - نخستین نشست شورای تبیین و اطلاع رسانی صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولیعصر به همت سازمان بسیج حقوقدانان کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست شورای تبیین و اطلاع رسانی صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولیعصر به همت سازمان بسیج حقوقدانان کشور با حضورحجت الاسلام سعید سعدی، رییس امور فرهنگی قوه قضاییه و مهراب انبارکی مسئول سازمان حقوق دانان کشور برگزار شد.

انبارکی با تاکید بر اینکه حقوق دانان انقلابی وارد عرصه سرنوشت ساز شوند، گفت: باید واقعیت برای مردم تبیین شود، مبلغان واقعی از کسی جز خداند نمی ترسند.

وی ادامه داد: افراد در این جنگ ترکیبی باید آبروی خود را خرج کنند، آبرو را خدا می دهد و نباید نگران حرف دیگران باشیم.

انبارکی با تاکید بر اینکه خداوند دشمنان انقلاب اسلامی را لعنت کند، اظهار کرد: در این فضا هم می کشند و هم زخمی می کنند و به مال و زندگی مردم آسیب می زنند و بعد می گویند کار خودشان است! وی با بیان این پرسش که چه کسی خود زنی می کند، اظهار کرد: با روایت گری های دروغ ذهن جوانان را فریب می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر کشور ناشی از کم کاری ها در جهاد تبیین است

اتفاقات اخیر کشور ناشی از کم کاری ها در جهاد تبیین است