مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-19سياسي

رونمایی از کتاب های «جان به لب» و «ضامن دار» در دادگستری یزد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان یزد در مراسم رونمایی از کتاب های «جان به لب» و «ضامن دار»، گفت: تاکید بر نوشتن در روایات و اسلامی برای آن است تا هم اثر خیری برای خود مولف و هم اثر نیکی برای بهره مندی دیگران داشته باشد.

- رونمایی از کتاب های جان به لب و ضامن دار در دادگستری یزد ایسنا/یزد معاون قضایی رییس کل دادگستری استان یزد در مراسم رونمایی از کتاب های جان به لب و ضامن دار ، گفت: تاکید بر نوشتن در روایات و اسلامی برای آن است تا هم اثر خیری برای خود مولف و هم اثر نیکی برای بهره مندی دیگران داشته باشد.

محمدرضا عرشیان در این رابطه افزود: امروز اگر شاهد کمال علمی در جامعه بشری هستیم ماحصل مکتوباتی است که دانشمندان در رشته های مختلف به رشته های تحریر درآورده اند و به عنوان امانت دراختیار نسل های بعدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تلاش و جدیتی که قضات در عرصه قضاوت دارند، بسیار سخت و دشوار است و می طلبد که خاطرات و زحمات ثبت و به عموم جامعه منتقل شود.

عرشیان تصریح کرد: در راستای تاریخ شفاهی عدلیه و ثبت خاطرات قضایی، خاطرات 40 نفر از کارکنان قضایی دادگستری کل استان از طرق مختلف جمع آوری با استفاده از هنر و قلم حجت الاسلام مظفر سالاری و حجت الاسلام سعید زارع در قالب کتاب جان به لب توسط نشر معارف منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب های «جان به لب» و «ضامن دار» در دادگستری یزد

رونمایی از کتاب های «جان به لب» و «ضامن دار» در دادگستری یزد