مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-19اقتصادي

کاهش تاخیر پرواز ایرلاین های داخلی/ کدام خطوط بیشترین تاخیر را دارند؟


براساس آخرین گزارش رسمی از شرکت فرودگاه ها، متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار از سوی شرکت های هواپیمایی داخلی در شهریور ماه، به 86 دقیقه رسید که 29 درصد پروازها را شامل می شود.

- براساس آخرین گزارش رسمی از شرکت فرودگاه ها، متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار از سوی شرکت های هواپیمایی داخلی در شهریور ماه، به 86 دقیقه رسید که 29 درصد پروازها را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش منتشرشده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کل پروازهای فرودگاه های تحت نظارت یا مالکیت این شرکت در مهر ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته، در تعداد نشست و برخاست 11 درصد کاهش و در اعزام و پذیرش مسافر 8 درصد افزایش داشته است، همچنین ارسال و پذیرش بار و پست پنج درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

کل پروازهای فرودگاههای تحت نظارت یا مالکیت شرکت در مهر ماه 1401 نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست، یک درصد و در اعزام و پذیرش مسافر پنج درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست هشت درصد کاهش داشته است.

از این میان پروازهای بین المللی فرودگاه های در مهر ماه 1401 نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست 48 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 53 درصد و ارسال و پذیرش بار و پست 29 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تاخیر پرواز ایرلاین های داخلی/ کدام خطوط بیشترین تاخیر را دارند؟

کاهش تاخیر پرواز ایرلاین های داخلی/ کدام خطوط بیشترین تاخیر را دارند؟