مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-19اقتصادي

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی لالجین


فرماندار شهرستان بهار از معافیت 100 درصدی مالیاتی همه کارگاه های تولیدی صنایع دستی شهر جهانی سفال خبر داد.

- روح الله نباتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهمترین درخواست تولیدکنندگان سفال شهر لالجین از دولت سیزدهم حل مشکل مالیاتی بود، اظهار کرد: پس از پیگیری های فراوان مقرر شد کلیه کارگاه های دارای پروانه تولید کارگاهی از معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، مشمول معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی شوند.

وی ادامه داد: صاحبان صنایع بر اساس ماده 95 قانون مالیات های مستقیم از گروه یک به گروه سه مؤدیان مالیاتی تغییر یافته و با ارائه اظهارنامه و نگهداری خلاصه وضعیت، از 100 درصد معافیت مالیاتی موضوع ماده 142 قانون مالیات های مستقیم بهره مند خواهند شد.

نباتی در ادامه به شعار سال و اهمیت تولید و اشتغال آفرینی اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام برای حمایت و رفع موانع تولید از تولیدکنندگان و صنعتگران لالجینی پیگیری شد و خوشبختانه به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی عزم جدی دارد، مطرح کرد: طبق فراخوان های صورت گرفته ، مالیات بر ارزش افزوده کارگاه های صنایع دستی از ابتدا مشمول مالیات بر ارزش افزوده نشده و اداره کل امور مالیاتی موظف به رعایت این مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی لالجین

معافیت 100 درصدی مالیاتی کارگاه های تولیدی لالجین