مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-19سياسي

به جای دستگاه های کلان فرمایشی و اجرایی، بهزیستی حمایت شود


امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه گفت: به جای دستگاه های کلان فرمایشی و اجرایی و غیر اجرایی که تا کنون مورد حمایت بی حدوحصر مالی بوده اند، - ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه گفت: به جای دستگاه های کلان فرمایشی و اجرایی و غیر اجرایی که تا کنون مورد حمایت بی حدوحصر مالی بوده اند، باید بهزیستی و سایر دستگاه های امدادی مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ضمن بازدید از مجموعه اداره بهزیستی شهرستان، در جمع کارکنان این مجموعه اظهار کرد: مبنای شکل گیری نظام اسلامی باید محرومیت زدایی و ایجاد وحدت رویه اجتماعی در بخش معیشتی باشد؛ لکن عملاً به این هدف شعاری که باید یکی از آورده های عدالت اجتماعی باشد، نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل نرسیدن به اهداف محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی این است که برخی مسئولین زمانی که وارد گود اجرایی می شوند، چالش ها و مشکلات فراوانی را پیش روی خود می بینند و نمی توانند رضایت همه را جلب کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: این نقیصه کار ما است که علی رغم شعارهای محرومیت زدایی، مبارزه با فقر و تنگ دستی، حمایت از مستضعفین و محرومین، در مقام عمل هنوز فاصله بین فقر و غنا کاملاً خودش را نشان می دهد و شکاف سطح مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای دستگاه های کلان فرمایشی و اجرایی، بهزیستی حمایت شود

به جای دستگاه های کلان فرمایشی و اجرایی، بهزیستی حمایت شود