مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-19ورزشي

دومین برد خانگی دختران طلوع مهر


در جریان هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان ایران تیم طلوع مهر یزد در دیداری خانگی توانست با نتیجه سه بر یک بر میمهان خود یعنی جهان بین چهارمحال و بختیاری غلبه کند.

- هفته ششم لیگ برتر والیبال زنان در شهرهای تهران، اصفهان، رفسنجان و یزد پیگیری شد که از ساعت 13 روز گذشته در سالن یگانگی شهر یزد، شاگردان عالیه فتوحی در طلوع مهر مقابل تیم قعر نشین جدول یعنی جهان بین چهارمحال و بختیاری صف آرایی کردند که این دیدار با پیروزی دختران والیبال یزد به پایان رسید.

دختران والیبالیست طلوع مهر که خیالشان از این برد خانگی در مقابل تیم بحران زده جهان بین چهارمحال راحت بود، در ست اول توانستند با نتیجه 25 بر 18 بر این تیم غلبه کنند.

اما شاگردان عالیه فتوحی ست دوم را با نتیجه نزدیک 25 بر 22 به میهمان خود واگذار کردند تا با رقم خوردن این نتیجه اندکی خیال راحت بازیکنان طلوع مهر بابت باخت بدون دردسر در خانه متزلزل شود.

سرو قامتان یزدی در طلوع مهر به خوبی توانستند نقاط ضعف خود را تقویت کرده و با پیروزی در ست سوم آن هم با اختلاف 9 امتیاز و نتیجه قاطع 25 بر 16 شیرازه تیم جهان بین چهارمحال را از هم پاشیدند تا در ست چهارم و به راحتی تیر خلاص این دیدار را با نتیجه 25 بر 10 به تیم جهان بین بزنند و مهیمان خود را بدرقه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین برد خانگی دختران طلوع مهر

دومین برد خانگی دختران طلوع مهر