مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-19سياسي

هرچه از ما شهید کنند، شتاب حرکت رو به جلوی انقلاب بیشتر خواهد شد


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هرچه از ما شهید کنند، شتاب حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ایران بیشتر خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هرچه از ما شهید کنند، شتاب حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ایران بیشتر خواهد شد.

سردار بهمن ریحانی امروز(28 آبان) در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله کرمانشاه، با اشاره به فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، گفت: امام(ره) با این فرمان تاریخی یک شجره طیبه و گنجینه ارزشمند از خود به یادگار گذاشت که به یاری خداوند امروز این شجره طیبه به درخت تناوری تبدیل شده که شاخ و برگ های آن در سراسر دنیا گسترانیده شده است.

وی با بیان اینکه امام(ره) اعتقاد داشت اگر تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود اسلام و انقلاب در برابر دشمنان بیمه خواهند شد، ادامه داد: امروز به حمد خدا بسیج به عنوان یکی از بزرگترین مولفه های قدرت و بازدارندگی در کشور مطرح است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج به دنبال تشکیل یک ارتش بزرگ مردمی با اعتقاداتی محکم و داوطلبانه در همه صحنه ها و در هر میدانی که انقلاب به حضور مردم احتیاج داشته باشد، چه در درعرصه های جهاد نرم و جهاد سخت و جهاد اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه از ما شهید کنند، شتاب حرکت رو به جلوی انقلاب بیشتر خواهد شد

هرچه از ما شهید کنند، شتاب حرکت رو به جلوی انقلاب بیشتر خواهد شد