مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-19سياسي

دانشگاه های بزرگ، امسال یک ردیف بودجه جداگانه می گیرند


دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور گفت: درخواست رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور این بود که بودجه در اختیار این دانشگاه ها قرار گیرد تا بر اساس ویژگی های دانشگاه، - دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور گفت: درخواست رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور این بود که بودجه در اختیار این دانشگاه ها قرار گیرد تا بر اساس ویژگی های دانشگاه، نیاز و سرانه ای که دارند توزیع شود.

به این ترتیب در گفت وگو با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مقرر شد امسال یک ردیف جداگانه برای دانشگاه های برتر اختصاص پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی شهبازی با بیان اینکه رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در نشست اخیر با رؤسای کمیسیون های برنامه و بودجه و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، بر استقلال اداری و مالی دانشگاه ها تاکید داشتند، گفت: منظور از استقلال اداری و مالی دانشگاه ها این است که دانشگاه ها خودشان از عهده مدیریت و رفع نیازهای مالی دانشگاه از طریق ارتباط با صنعت و جامعه برآیند.

دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور درباره درخواست های رؤسا در زمینه بودجه ریزی برای دانشگاه ها گفت: بودجه دانشگاه ها با ردیف های متفرقه ای که داشتند بیشتر از میزان فعلی بود؛ اما با تمرکزگرایی در بودجه، وجوه متمرکز باعث کاهش سهم دانشگاه ها از بودجه شده و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های بزرگ، امسال یک ردیف بودجه جداگانه می گیرند

دانشگاه های بزرگ، امسال یک ردیف بودجه جداگانه می گیرند