مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:222022-11-19سياسي

دشمن جنگ سایبری و جنگ شناختی را به راه انداخته است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راه اندازی جنگ سایبری و جنگ شناختی از مسائلی است که دشمن در دستور کار دارد و امروز در حوادث اخیر نقش آن را می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست هم افزایی فعالان رسانه ای استان اظهار کرد: امروز شاهد جنگ ترکیبی علیه کشور هستیم، جنگی که مقام معظم رهبری از یک سال قبل صدای خطر را به گوش همه رساندند و برای مقابله با آن جهاد تبیین را ضروری دانستند.

وی افزود: برای موفقیت در این جنگ نیازمند بصیرت هستیم، باید تحلیلی روندگونه داشته باشیم؛ در این روندشناسی انسان باور می کند که دشمن دارد و البته فرصتی است تا از هر نظر خود را آماده و با همه توان به مقابله با دشمن برود، چراکه اگر انسان دشمن را باور نداشته باشد غفلت او را احاطه کرده و به زمین خواهد زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: نیازمند شناخت دقیق از دوران جهان قبل از انقلاب هستیم و متأسفانه در این 43 سال به طور کامل به این مسائل پرداخته نشده که جای گلایه دارد.

کریمی تأکید کرد: باید نسل جوان را با جهان قبل از انقلاب آشنا کنیم، قبل از انقلاب بلوک شرق و غرب قدرت جهان را در دست داشتند.

وی اضافه کرد:غرب برای باقی ماندن در اریکه قدرت باید اقداماتی را انجام می داد، شکل دادند، جاسوسان بومی را از طریق دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ سایبری و جنگ شناختی را به راه انداخته است

دشمن جنگ سایبری و جنگ شناختی را به راه انداخته است