مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-19سياسي

وزیر خارجه عمان: از تلاش هایی که امنیت و صلح منطقه را تامین کند، حمایت می کنیم


وزیر امور خارجه عمان ضمن دعوت از امیرعبداللهیان برای سفر به مسقط گفت: تنها راه برای حل مشکلات و چالش ها فقط گفت وگو و تفاهم است.

- وزیر امور خارجه عمان ضمن دعوت از امیرعبداللهیان برای سفر به مسقط گفت: تنها راه برای حل مشکلات و چالش ها فقط گفت وگو و تفاهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان ظهر امروز شنبه 28 آبان در یک نشست خبری مشترک با وزیر خارجه ایران در تهران گفت: کشور عمان ، همیشه سیاست حسن همجواری و همکاری مثبت را اتخاذ می کند و از همه تلاش ها که امنیت و صلح منطقه را تامین می کند، حمایت می کند .

وی ادامه داد: در این خصوص بر اهمیت اینکه با این روحیه همکاری کنیم تا امنیت کشتیرانی را در دریای ها و در منطقه خود تامین کنیم ، تاکید داریم؛ چرا که ایمنی حرکت تجاری و اقتصادی در نهایت به نفع ملت های منطقه خواهد بود و به شراکت ها و روابط خارجی ما خدمت خواهد کرد.

این دیپلمات عالیرتبه عمانی ادامه داد: چالش های بسیار و بحران ها و اختلافات زیادی وجود دارد ولی ما در عمان معتقدیم تنها راه برای حل این مشکلات و چالش ها فقط گفت وگو و تفاهم است و اینکه این چالش ها را به بحث و بررسی بگذاریم و راه های مسالمت آمیز را برای حل آنها در پیش بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عمان: از تلاش هایی که امنیت و صلح منطقه را تامین کند، حمایت می کنیم

وزیر خارجه عمان: از تلاش هایی که امنیت و صلح منطقه را تامین کند، حمایت می کنیم